- 昵称:lehuai4222 (214319)
-
-
发帖(0)
回复(1)
- 注册时间:
2011-11-4
主人相册
- 注册时间
- 2011-11-4
- 最后登录
- 2013-6-9
- 阅读权限
- 10
- 积分
- 1
- 帖子
- 1
- 精华
- 0
- UID
- 214319
|
发表于 2012-8-28 19:22:40
|显示全部楼层
scarpe hogan MnKtP60
azIqMF scarpe hogan OgScEA ,het gewone deleatur bij. Ik kreeg eene revisie, zag mij gehoorzaamd, en gaf het verlof tot afdrukken. Toen
sloop ik weet niet welke hand nogmaals in de proef en verkorf het weer. Ik val die hand niet hard. Zij volgde
het voorbeeld van vele en van bekwame handen. Maar ik bedroef mij, liefsche vriend, dat men thans zoo
onkundigsch onze schoonsche moedertaal is geworden, en zoo gewoomsch aan dien verkeerdschen uitgang,
dien men bij de oudschere schrijvers te vergeefs zoeken zou.
Ziedaar eene lange historie van ééne enkele drukfout. Op bladzij 101 staat bragt in plaats van bracht. "Dat
komt van die aanmatiging om met Bilderdijk te spellen!" Niet voorbarig, mijn waarde! wat ik u bidden mag.
Ik heb eerbied voor iedereen die uit overtuiging andere spelregelen volgt, gelijk ik eerbied heb voor iedereens
bekwaamheden en verdiensten, maar het zij hiermede:
--hanc veniam petimusque damusque vicissim. (Dees vrijheid vordren wij aaacombined_1_4736, gelijk wij ze andren schenken.)
[13]
Maar welke drukfouten en andere fouten het boek ook mogen aankleven, en hoe klaarlijk het ook de
onbedrevenheid of onbevoegdheid van Hildebrand om iets te doen drukken, of te spellen moge aantoonen; ik
weet dat u de toe?igening van dit bundeltje aangenaam zal zijn. Dat is althans iets, mijn vriend hogan, en zoo het
boek u bevalt scarpe hogan, dan durf ik wel hopen dat het anderen bevallen zal. Indien het maar een weinigjen op u geleek!
Het zou dan vol zijn van geestige aaacombined_1_4736, maar vroolijke en goedaardige opmerking, waarbij men niet aarzelt
hogan outlet KhVfC20
chaussures air jordan LiBtU32
hogan interactive BdGaQ84 |
|